no image

Автопробіг «За кермом»: з Баку в Тбілісі

Вранці 13-го дня експедиція «За кермом» стартувала з Баку в бік передостанній кордону. Мова, звичайно ж, про перехід Азербайджан — Грузія.Олександр Виноградов «За кермом»

Пробіг: 580 кмВремя в дорозі: 10 годин

У порівнянні з більшістю попередніх перегонів дорога між Баку і Тбілісі суща дрібниця. Мало того, що відстань менше 600 кілометрів, так ще й сама дорога у відмінному стані. На більшій частині маршруту це була чотирьохсмугова автострада зі швидкісним лімітом в 110 км/год. Лише незадовго до кордону вона змінилася звичайним двосмуговим шосе. Тим не менше ми швидко просувалися до Тбілісі.

Головне питання — скільки часу займе перехід кордону. Ми знали, що і ті й інші прикордонники працюють чітко. Але, враховуючи нашу «везучість» в останні дні, дещиця побоювань все ж була.

Факт: якщо ви не сплатили всі мита в Азербайджані при в’їзді, це можна зробити при виїзді.

Побоювання виявилися марними. Азербайджанська сторона відпрацювала дуже чітко. Швидкий паспортний контроль. Швидкий огляд. Та й оплата мита, з-за якої ми даремно провели кілька годин після сходження з порома, пройшла оперативно. Настала черга грузинської сторони. Мені вже доводилося перетинати кордон з Грузією, і тоді я здивувався швидкості її проходження. І в цей раз грузинські прикордонники не розчарували — все зайняло від сили хвилин п’ять! Справжній зразок для наслідування. Особливо для тих, хто працює в Казахстані.

В Азербайджані дуже популярні трактора з одним переднім колесом. Причина банальна — вони дешевші.В Азербайджані дуже популярні трактора з одним переднім колесом. Причина банальна — вони дешевші.

Їхати по зустрічній узбіччі в Азербайджані цілком нормально. Але одна справа, коли це легкові автомобілі, а інше — автобус. Та ще який — ПАЗ-672!Їхати по зустрічній узбіччі в Азербайджані цілком нормально. Але одна справа, коли це легкові автомобілі, а інше — автобус. Та ще який — ПАЗ-672!

В Азербайджані нерідко можна зустріти автопоїзда з Ірану.В Азербайджані нерідко можна зустріти автопоїзда з Ірану.

Факт: при в’їзді до Грузії страховку можна придбати відразу. Причому в багатьох офісах приймають і рублі, і скрині, і манати, і долари.

У підсумку вряди-годи у нас були всі шанси приїхати на чергове місце ночівлі не за північ. Так і вийшло. Настало не лише вісім вечора, коли перед нами розкинулися вогні Тбілісі і серпантин потихеньку став спускатися до грузинської столиці.

Збіг чи ні, але варто було нам перетнути по мосту річку Куру, як над старим містом вибухнув грім салюту. Хто знає: може, це і правда в нашу честь?

Заселившись в дуже затишному готелі в центрі міста, ми нарешті отримали можливість спокійно видихнути. Поки це був самий швидкий і безпроблемний перегін за весь наш пробіг.

Ну а завтра нас чекає остання межа в нашому пробігу. А це означає, що через два тижні після старту ми повинні повернутися на територію Росії.

Експедиція «За кермом» Москва — Каракуми — Москва

1. День 1-й: Москва — Казань
  2. День 2-й: Казань — Актобе
  3. День 3-й: Актобе — Байконур
  4. День 4-й: Байконур — Ташкент
  5. День 5-й: Ташкент
  6. День 6-й: Ташкент — Ургенч
  7. День 7-й: Ургенч — Бейнеу
  8. День 8-9-й: Бейнеу — Курик.
  9. День 10-й: Курик —Алят.
  10. День 11-й і 12-й: Баку

Автопробіг «За кермом»: з Баку в Тбілісі

Автопробіг «За кермом»: з Баку в ТбилисиФото: Якубов Костянтин

Ви вже бачили наші найпопулярніші нові відео? Вони — тут. А тут — наші найпопулярніші нові фотогалереї.